Τετάρτη 5 Σεπτεμβρίου 2012

Επιστροφή... με προϋποθέσεις!

Το Vuvuzela Show μετράει κάτι παραπάνω από ένα χρόνο χωρίς ανάρτηση, πράγμα που δεν μου αρέσει καθόλου εμένα, σαν blogger. Περίπου πριν δύο χρόνια το δημιούργησα με σκοπό την αθλητική σας ενημέρωση αλλά και για να μπορώ να δημοσιεύω την άποψή μου μέσω κάποιων άρθρων. Προσπαθήσαμε να κάνουμε το blog πιο ελκυστικό για τον αναγνώστη μέσω κάποιον σχεδιαστικών αλλαγών, αναρτώντας θέματα όσο πιο συχνά μπορούσαμε, αλλά η ανταπόκριση του κόσμου δεν μας ικανοποιούσε. Στην αρχή οι επισκέψεις ήταν ικανοποιητικές και πιστεύαμε ότι με σκληρή δουλειά και σωστό προγραμματισμό μπορούσαμε να πετύχουμε κάτι κάλο. Προσθέσαμε αρκετές στήλες, όπως για παράδειγμα το στοίχημα, τα νέα της ημέρας, οι επικεφαλίδες των ειδήσεων, αναφορά στα πιο δημοφιλή σπορ, αλλά δυστυχώς οι επισκέψεις ανά ημέρα έμειναν ίδιες. Η προσπάθεια ήταν εξ' ολοκλήρου δική μου, καθώς όλες οι αναρτήσεις σε αυτό το blog είναι από εμένα. Τον Μάρτιο του 2011 ξεκινήσαμε τις ραδιοφωνικές εκπομπές, οι οποίες ανέβασαν το blog κατακόρυφα. Ο πρώτος χρόνος εκπομπών ήταν ιδανικός, καθώς σε μία εκπομπή είχαμε 60 ξεχωριστούς ακροατές, αρκετά καλός αριθμός για ραδιοφωνική εκπομπή που εκπέμπει μέσω ίντερνετ. Στη συνέχεια όμως η πτώση ήταν κατακόρυφη, με σκοπό να αποφασίσουμε να σταματήσουμε τις εκπομπές. Έτσι λοιπόν αποφασίσαμε να επαναφέρουμε στη "ζωή" το Vuvuzela Show, αρκεί να έχουμε έστω μια στοιχειώδη υποστήριξη στη σύνθεση των αναρτήσεων. Θα προσπαθήσουμε όσο περισσότερο μπορούμε για να είμαστε πάλι κοντά σας, κατ' αρχήν μέσω του blog.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου