Σάββατο 5 Μαρτίου 2011

Η ώρα πλησιάζει


Μπορεί ο αγώνας στο Μπαχρέιν να αναβλήθηκε, λόγω των πολιτικών διαταραχών που επικρατούν, αλλά η 27η Μαρτίου και η Αυστραλία είναι κοντά! Σε 22 μέρες, θα σβήσουν τα κόκκινα φώτα, και η αδρεναλίνη θα χτυπήσει κόκκινο. Φέτος, εκτός από τους Michael Schumacher, Fernando Alonso, Lewis Hamilton και Jenson Button, έχουμε έναν ακόμα παγκόσμιο πρωταθλητή στο grid, τον Sebastian Vettel. Ο Γερμανός, έκανε την μεγάλη ανατροπή και κατέκτησε το πρωτάθλημα στον τελευταίο αγώνα, αρπάζοντας από τα χέρια του Fernando Alonso τον τίτλο.

Εδώ και ένα μήνα, έχουν ξεκινήσει οι δοκιμές εξέλιξης, και σύμφωνα με αυτά που έχουμε δει, η πιο αξιόπιστη ομάδα φαίνεται να είναι η Ferrari. Fernando Alonso και Felipe Massa, έχουν γράψει ήδη εκατοντάδες χιλιόμετρα με την F150 Italia, και φαίνεται στα χέρια τους να αποδίδει, το νέο δημιούργημα του Νικόλα Τομπάζη.

Αισιόδοξοι επίσης είναι και στην Red Bull. Οι περσινοί πρωταθλητές, δεν είχαν να κάνουν τίποτα άλλο, παρά να βασιστούν στο μονοθέσιο του 2010, και να προσθέσουν όποιες καινοτομίες που χρειάζονται για το 2011. Οι ταύροι διατήρησαν στις τάξεις τους τον πρωταθλητή, Sebastian Vettel, και τον Αυστραλό, Mark Webber. Η RB7, ήταν το ταχύτερο μονοθέσιο στις δοκιμές, αλλά επίσης θέλουν να κάνουν και ένα ακόμα βήμα για να έχουν ένα πιο αξιόπιστο μονοθέσιο, σε σχέση με την RB6.

Το πιο... "διαστημικό" μονοθέσιο φέτος, το παρουσίασε η McLaren, το οποίο παρουσιάζει πολλές καινοτομίες, όπως στον αεραγωγό και στις εξατμίσεις. Τα αποτελέσματα των δοκιμών, όμως, δεν φαίνεται να χαροποιούν τους ανθρώπους στο Woking, μιας και η MP4-26 έχει γράψει ανέλπιστα, λίγα χιλιόμετρα.

Βήματα προόδου φαίνεται να έχει κάνει και η Lotus Renault GP (περσινή Renault), η οποία στα χέρια του Robert Kubica, πετούσε. Δυστυχώς όμως, το ατύχημα του Πολωνού σε αγώνα ράλι στην Ιταλία, θα τον αφήσει εκτός δράσης για όλη τη σεζόν, και οι προσδοκίες της Lotus Renault για φέτος, μειώνονται. Αντικαταστάτης του Kubica, θα είναι ο Nick Heidfeld.

Στην Mercedes GP, τα πράγματα δείχουν λίγο μπερδεμένα. Στις δοκιμές, Schumacher και Rosberg, είχαν πάλι αρκετά μεγάλες διαφορές στους μεταξύ τους χρόνους, και αυτό προβλημάτισε τον Ross Brawn. Σύμφωνα όμως με πληροφορίες, το μονοθέσιο ξανασχεδιάζεται από την αρχή, εν' όψει Αυστραλίας.

Από τις υπόλοιπες ομάδες, βελτιωμένη φαίνεται η Williams και η Sauber, με τις Force India και Toro Rosso να φαίνεται να βρίσκονται στα ίδια με πέρυσι. Επίσης, μεγάλη βελτίωση, έχει παρουσιάσει και η Team Lotus. Τα μονοθέσια της Marussia Virgin και της HRT, φαίνεται να κάνουν κατάληψη και φέτος στις τελευταίες θέσεις του grid. Μπορεί η HRT να μην έχει παρουσιάσει ακόμα το μονοθέσιό της ακόμα (μόνο εικόνες από το διαδύκτιο έχουν παρουσιαστεί), αλλά δεν φαίνεται να έχουν αλλάξει τα πράγματα σε σχέση με πέρυσι. Ενδεικτικό είνα ότι ακόμα ψάχνει για τον δεύτερο οδηγό.

Επίσης, φέτος έχουμε και νέο προμηθευτή ελαστικών, την Pirelli, αφού η Bridgestone, αποχώρησε από την Formula 1. Στις δοκιμές, είδαμε ότι τα ελαστικά φθείρονται πιο εύκολα από αυτά της Bridgestone, που σημαίνει ότι θα αυξηθούν τα pit stops.

Η φετινή χρονιά, φαίνεται να είναι πιο συναρπαστική από αυτή του 2010, μιας και οι Lotus Renault GP, και Mercedes GP, μοιάζουν να έχουν πλησιάσει λίγο τους τρεις μεγάλους. Όμως, οι χειμερινές δοκιμές, δεν μας δίνουν ασφαλή συμπεράσματα, καθώς όλα κρίνονται στον αγώνα. Καλή σεζόν να έχουμε, και με πιο θεαματικούς αγώνες!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου