Τετάρτη 9 Μαρτίου 2011

Μικρά μικρά από το Vuvuzela Show

Επιτέλους γκολ και τρεις βαθμοί
Ακόμα και στο ρελαντί, με την Τούμπα και τη φανέλα μπορεί να πάρει αυτό που θέλει! Ο σβηστός ΠΑΟΚ νίκησε 2-0 τον φλύαρο Εργοτέλη κι έμεινε ζωντανός για τα πλέι οφ. Ο κόσμος, πάντως, ασχολήθηκε με Μαρινάκη και Ολυμπιακό!

Προκαλεί ο Μπέος
Απίστευτα πράγματα συμβαίνουν στο ελληνικό ποδόσφαιρο! Ο Αχιλλέας Μπέος πήγε στα αποδυτήρια του Πανιωνίου και ζήτησε νίκη επί της Λάρισας για να τη ρίξουν κατηγορία. «Βράζουν» στην ΑΕΛ! Επίσης κατονόμασε τον πρώην πρόεδρο της ΠΑΕ Παναθηναϊκός, Νικόλα Πατέρα, ως συνομιλητή του στην περιβόητη κασέτα. "Αν μιλάω με κάποιον, αυτός είναι ο Πατέρας"!

Σκέφτεται να μείνει
Με δήλωση του στη γαλλική έκδοση της ιστοσελίδας «goal.com» ο Τζιμπρίλ Σισέ δήλωσε «Δεν έχω αποφασίσει ακόμα. Σκέφτομαι σοβαρά να μείνω στην Ελλάδα και στον Παναθηναϊκό. Θα δούμε τι θα γίνει…», είπε ο Γάλλος φορ του «τριφυλλιού».

Άνετα
Το 20 στα 20 πραγματοποίησε ο Ολυμπιακός στην Πυλαία. Οι «ερυθρόλευκοι» επικράτησαν 77-49 του ΠΑΟΚ και διατήρησαν το απόλυτο στην Α1! Ο Ολυμπιακός πήρε εξ αρχής το προβάδισμα στο σκορ και με όπλα του την πολύ καλή άμυνα και τον έλεγχο των ριμπάουντ κατάφεραν να πάρουν μία σχετικά εύκολη νίκη στη Θεσσαλονίκη! Κορυφαίοι από τους παίκτες του Ντούσαν Ίβκοβιτς, αναδείχτηκαν οι Σπανούλης, Έρτσενγκ και Πελεκάνος…

Τα δεκάλεπτα: 14-18, 22-37, 36-55, 49-77

Απομακρύνεται η παραμονή
Σε δεινή θέση εξακολουθεί να βρίσκεται η ομάδα μπάσκετ της ΑΕΚ, η οποία έχασε 64-57 από τον Κολοσσό στη Ρόδο και βλέπει την Α2 να έρχεται κατά πάνω της με ιλιγγιώδη ταχύτητα. Τα αποτελέσματα της αγωνιστικής. Η ομάδα του «Δικέφαλου» αετού παραμένει στην προτελευταία θέση της βαθμολογίας με 25 πόντους.

...Στη μέση η Φόρμουλα 1...
H Ρεντ Μπουλ έδειξε για ακόμα μια φορά πως έχει το ταχύτερο μονοθέσιο, καθώς ο Σεμπάστιαν Φέτελ, σημείωσε τον ταχύτερο χρόνο με 1.21.865, διανύοντας παράλληλα 112 απροβλημάτιστους γύρους κατά τη διάρκεια της ημέρας. Πίσω του βρέθηκε ο Σεμπαστιαν Μπουεμί με Τόρο Ρόσο να σημειώνει τον 2ο καλύτερο χρόνο, αλλά και τους περισσότερους γύρους σήμερα, φτάνοντας τους 120! Στις πιο πίσω θέσεις ακλούθησαν οι Πετρόφ και Χάμιλτον, με τον Ρώσο να κάνε 116 γύρους, ωστόσο στο τέλος βγήκε η κόκκινη σημαία, καθώς έμεινε με την Ρενό στην στροφή 6. Από την άλλη τα προβλήματα συνεχίζονται για την ΜακΛάρεν, με τον Χάμιλτον να συμπληρώνει μόλις 57 γύρους, καθώς ο βρετανός αναγκάστηκε να μείνει στα πιτς για αρκετή ώρα. Στην 5η θέση βρέθηκε ο Φελίπε Μάσα , με την Φεράρι να φέρνει μαζί της και μερικές σημαντικές αναβαθμίσεις κυρίως στο σύστημα των εξατμίσεων, αλλά έχοντας μαζί της και καινούργια αεροδυναμικά μέρη. Στις πιο πίσω θέσεις βρέθηκαν οι Ντι Ρέστα, Κομπαγιάσι και Ρόσμπεργκ. O Ντι Ρέστα κατάφερε να συμπληρώσει 118 γύρους, παρόλα τα προβλήματα που αντιμετώπισε το πρωί με την πίεση καυσίμου, ενώ και ο Κομπαγιάσι ξεπέρασε τους 100 γύρους, χωρίς να αντιμετωπίσει ιδιαίτερα προβλήματα. Στη Μερσέντες, για μια ακόμη φορά σε ρηχά νερά κινήθηκε ο Ρόσμπεργκ, έχοντας κάποιες σημαντικές αναβαθμίσεις στο μονοθέσιό του. Τέλος, την τελευταία τριάδα συμπληρώσαν οι Τρούλι, Μαλντονάντο και Ντ' Αμπρόζιο, με τον Μαλντονάντο να αντιμετωπίζει καθ’ολη τη διάρκεια της ημέρας σημαντικά προβλήματα με το KERS. Όλα αυτά είχαν ως αποτέλεσμα να γράψει με την Γουίλιαμς μόλις 29 γύρους, ενώ και ο Ντ' Αμπρόζιο αντιμετώπισε πρόβληματα με τα ηλεκτρικά της Virgin.

Η Hispania Racing ανακοίνωσε τον Βιταντόνιο Λιούτσι ως τον δεύτερο οδηγό της ομάδας, μετά τον Ναράιν Καρθικέγιαν κι έκλεισε το γκριντ της Formula1 για το 2011.
Μια θέση είχε μείνει κενή στη Formula1 για φέτος και αυτή ήταν στην Hispania Racing. Τελικά καλύφθηκε, αφού η ισπανική ομάδα ανακοίνωσε τον δεύτερο οδηγό της. Αυτός είναι ο Βιταντόνιο Λιούτσι, ο οποίος δοκιμάστηκε από την HRT στις προηγούμενες δοκιμές εξέλιξης στη Βαρκελώνη και άφησε καλά στοιχεία.
Η συγκεκριμένη εξέλιξη άφησε ικανοποιημένο τόσο τον Ιταλό όσο και το αφεντικό της ομάδας, Κόλιν Κόουλς. «Είμαι πραγματικά πολύ χαρούμενος που υπέγραψα με την HRT. Ποτέ δεν είχα χάσει την ελπίδα μου πως θα βρίσκομαι στην Φόρμουλα 1, καθώς ήξερα πως είχα την εμπειρία που θέλει μια νέα ομάδα.
Επίσης, ξέρω ότι έχω δύσκολο έργο κατά την εξέλιξη του μονοθεσίου. Είμαι ευγνώμων προς τον Χοσέ Ραμόν Καραμπάντε που μου έδωσε αυτήν την ευκαιρία», ήταν τα λόγια του Λιούτσι. Από την πλευρά του, ο Κόουλς δήλωσε σίγουρος για τις ικανότητές του. «Είμαι σίγουρος για τις ικανότητες του να εξελίξει το μονοθέσιο. Χαίρομαι που θα συνεργαστούμε και είμαι υπερήφανος που θα τον έχουμε μαζί μας». Τέλος, αξίζει να σημειωθεί ότι μέχρι πέρυσι ο Βιταντόνιο Λιούτσι οδηγούσε για λογαριασμό της Force India, όπου έχασε τη θέση του από τον Βρετανό Πολ ντι Ρέστα.

Αλλαγές σχετικά με το αυτοκίνητο ασφαλείας αποφάσισε να κάνει η Παγκόσμια Ομοσπονδία Αυτοκινήτου την… τελευταία στιγμή, καθώς απομένουν δυόμισι εβδομάδες για να ξεκινήσει το πρωτάθλημα. Δεν είναι λίγες οι φορές που ομάδες και πιλότοι έχουν κάνει… τράμπα με το αυτοκίνητο ασφαλείας για να φέρουν καλύτερα αποτελέσματα εις βάρος των αντιπάλων τους. Τρανό παράδειγμα το περίφημο "crashgate" της Ρενό στη Σιγκαπούρη, με τον Νέλσον Πικέ Τζούνιορ, ώστε να κερδίσει ο Φερνάντο Αλόνσο. Γι’ αυτό η Παγκόσμια Ομοσπονδία Αυτοκινήτου αποφάσισε να κάνει αλλαγές, που αφορούν το ασημί αυτοκίνητο της Μερσεντές. Συγκεκριμένα, αποφασίστηκε η ταχύτητα των πιλότων όταν θα ακολουθούν το αυτοκίνητο ασφαλείας να μην υπερβαίνει το 40% του καλύτερου χρόνου και αυτό να ισχύει για δυο γύρους και όχι για έναν, όπως ίσχυε μέχρι πέρυσι. Τέλος, η FIA αποφάσισε ακόμα να παραμένει ανοιχτό το πράσινο φως του πιτ λέιν για το χρονικό διάστημα που το αυτοκίνητο ασφαλείας θα βρίσκεται εντός πίστας.

Την Πρωτομαγιά θα ληφθεί η απόφαση των υπεύθυνων της πίστας του Μπαχρέιν για το πότε θα διεξαχθεί, καθώς η Παγκόσμια Ομοσπονδία Αυτοκινήτου τους έδωσε περιθώριο δύο μήνες. Λόγω της έκρυθμης πολιτικής κατάστασης στο Μπαχρέιν οι υπεύθυνοι της πίστας αποφάσισαν την αναβολή της πρεμιέρας του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος της Formula1, που ήταν προγραμματισμένη για το ερχόμενο Σαββατοκύριακο. Έτσι, αναμενόταν να γίνει γνωστό πότε θα διεξαχθεί αυτό. Γι’ αυτό το Παγκόσμιο Συμβούλιο Μηχανοκίνητου Αθλητισμού συνεδρίασε σήμερα στο Παρίσι και εκεί η Παγκόσμια Ομοσπονδία Αυτοκινήτου τους έδωσε διορία δύο μήνες, ώστε να λάβουν την τελική τους απόφαση. Έτσι, οι υπεύθυνοι του Μπαχρέιν θα κληθούν να απαντήσουν την Πρωτομαγιά αν θα πραγματοποιηθεί ή όχι το Γκραν Πρι κι αν ναι, πότε.

Η ΜακΛάρεν ανακοίνωσε πως τρίτος της οδηγός για φέτος θα είναι ο Πέδρο Ντε Λα Ρόσα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου