Δευτέρα 30 Αυγούστου 2010

Υπέγραψε και παρουσιάστηκε ο Λουίς Γκαρσία


Παρουσιάστηκε και επίσημα σήμερα από τον Παναθηναϊκό (χθες υπέγραψε το συμβόλαιό του με τα πολλά μπόνους) το νέο μεταγραφικό απόκτημα της ομάδας, ο Ισπανός άσσος, Λουίς Γκαρσία.

«Έχω την ευκαιρία να αγωνιστώ σε μια πολύ μεγάλη ομάδα όπως είναι ο Παναθηναϊκός», τόνισε στις πρώτες του δηλώσεις ο Γκαρσία που επιβεβαίωσε ότι μίλησε με τον Τζιμπρίλ Σισέ και τον Γιούρκα Σεϊταρίδη πριν πάρει την απόφαση να φορέσει την πράσινη φανέλα με το νούμερο «14»!

Παράλληλα, ο Λουίς Γκαρσία εξέφρασε την προτίμησή του να αγωνίζεται πίσω από τον επιθετικό και τόνισε: «Μπορώ να βοηθήσω να δημιουργούμε περισσότερες ευκαιρίες», πρόσθεσε.

«Όπου πει ο προπονητής»

Αρχικά, ο Γκαρσία αναφέρθηκε στη θέση που του αρέσει να παίζει: «Ήρθα σε έναν πολύ μεγάλο σύλλογο. Γνωρίζω τον Παναθηναϊκό. Η επιλογή της θέσης μου είναι καθαρά θέμα του προπονητή. Δεν με αφορά που θα με βάζει να αγωνίζομαι. Το σημαντικό είναι να παίζεις. Θα δουλέψω και θα προσπαθήσω να βοηθήσω την ομάδα. Το μόνο που με απασχολεί τώρα είναι να δουλέψω και να βοηθήσω την ομάδα. Μου αρέσει να αγωνίζομαι κοντά στις γραμμές».

«Έχω μιλήσει με Σισέ-Γιούρκα»

Στη συνέχεια, αποκάλυψε: «Γνωρίζω πολλά για την ομάδα και τους φιλάθλους της. Έχω μιλήσει με τον Σισέ και τον Σειταρίδη, αλλά ούτως ή άλλως έχω εικόνα της ομάδας. Τα παιδιά μου είπαν πόσο μεγάλη ομάδα είναι ο Παναθηναϊκός και που έχω έρθει. Η θέση μου είναι πίσω από τον επιθετικό, αλλά έχω αγωνιστεί και στα πλάγια και γνωρίζω τη θέση. Για κάθε παίκτη το σημαντικό είναι να παίζει. Μοναδική μου πρόκληση είναι να δουλέψω σκληρά για να παίξω και να βοηθήσω την ομάδα. Μπορώ να προσφέρω ταχύτητα. Μου αρέσει να δημιουργώ. Ξέρω ότι έχουμε μεγάλη ποιότητα στην επίθεση και θέλω να συνδράμω και εγώ σε αυτό».

«Τι να πεις;»

Όσο για το τι μήνυμα θέλει να στείλει στον κόσμο, είπε: «Δεν χρειάζεται να πεις τίποτα για τους οπαδούς. Ξέρω ότι στηρίζουν πολύ την ομάδα. Και είναι καλό για κάθε ποδοσφαιριστή. Δεν χρειάζεται να πεις τίποτα. Μόνο να συνεχίσουν να μας στηρίζουν γιατί ένας ποδοσφαιριστής το χρειάζεται αυτό».

«Οι τίτλοι μετράνε»

Ερωτηθείς για τους στόχους του με τη νέα του ομάδα, τόνισε: «Μετά τον περασμένο χρόνο που ήταν πολύ κακός για εμένα καθώς δεν είχα την ευκαιρία να αγωνιστώ αρκετές φορές, μου εμφανίστηκε η ευκαιρία του Παναθηναϊκού, μιας μεγάλης ευρωπαϊκής ομάδας. Αυτό που μετράει στο ποδόσφαιρο είναι οι τίτλοι. Είμαι πολύ χαρούμενος που ο Παναθηναϊκός που δίνει πάλι την ευκαιρία να κερδίσω τίτλους. Θα προσπαθήσω να κάνω ό,τι καλύτερο για να βοηθήσω».

«Θα δουλέψω σκληρά»

Για το πότε θα είναι έτοιμος να αγωνιστεί, επεσήμανε: «Έκανα προετοιμασία με την Σανταντέρ, μέχρι πριν από δύο εβδομάδες. Αυτό το διάστημα έχω χάσει. Νομίζω όμως ότι μπορώ να δουλέψω σκληρά και να κερδίσω αυτό το έδαφος, αφού και η ομάδα μου δεν έχει αγώνες».

«Μιλάει το βιογραφικό»

Νωρίτερα ο Δημήτρης Γόντικάς είχε καλοσωρίσει τον Ισπανό στον Παναθηναϊκό. «Το βιογραφικό του μιλάει από μόνο του. Από την πλευρά μας προσβλέπουμε σε μια επιτυχημένη συνεργασία. Θέλω να ευχαριστήσω τον κ. Φρέιτας για την πολλή δουλειά που έκανε για να ολοκληρωθεί η συνεργασία αυτή», τόνισε ο α’ αντιπρόεδρος της ΠΑΕ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου